Bestellen en bezorgen

Advies en hulp bij kiezen

  • Hoe kan ik producten vergelijken?

    Wij helpen je graag bij de vergelijking van twee of meerdere producten. Het vergelijken van producten is geheel afhankelijk van wat voor type product en wat jouw wensen en behoeften zijn bij desbetreffende product. Onze gespecialiseerde medewerkers helpen je graag bij het vergelijken.

  • Hoe kom ik tot de beste keuze?

    Wij helpen je graag bij het maken van de beste keuze. De beste keuze maken is geheel afhankelijk van wat voor type product en wat jouw wensen en behoeften zijn bij desbetreffende product. Onze gespecialiseerde medewerkers helpen je graag bij het maken van de juiste keuze. Je kunt ook gebruik maken van de productfinder. Voor verschillende productcategorieën bieden wij een productfinder aan. Deze productfinder helpt je bij het zoeken naar het juiste product aan de hand van een aantal filters.

Bestellen, wijzigen of annuleren

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Bij Raca Group B.V. kan je gemakkelijk online, telefonisch of e-mail jouw bestelling plaatsen. Als je nog geen klant bij ons bent, kan je jezelf online registreren als nieuwe klant. Ben je al klant bij ons en heb je een account, dan kan je direct online jouw bestelling plaatsen, een herhaalorder plaatsen of wijzigingen aanbrengen in jouw gegevens. Voor wederverkoopcondities, messcherpe offertes, grotere aantallen of bijvoorbeeld jouw eigen logo op onze producten kan je contact opnemen met onze verkoop.

  • Kan ik ook een offerte aanvragen?

    Als je een speciale offerte wilt ontvangen, neem dan contact op via ons contactformulier, met onze verkoop via telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl

  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Indien je jouw bestelling wil annuleren, dien je binnen één uur na plaatsing contact op te nemen met onze afdeling administratie via telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. Indien je later contact opneemt en het pakket al is ingepakt door ons magazijn, kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. Je kan jouw bestelling uiteraard Retourneren.

  • Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Indien je jouw bestelling wil wijzigen, dien je binnen één uur na plaatsing contact op te nemen met onze administratie afdeling via telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. Indien je later contact opneemt en het pakket al is ingepakt door ons magazijn, kunnen wij de bestelling helaas niet meer wijzigen. Een aanvulling zullen wij dan zien als een losse bestelling.

Bezorg- en ophaalopties

  • Kan ik mijn bestelling op afspraak laten bezorgen?

    Ja, het is mogelijk om jouw bestelling op afspraak te laten bezorgen. Indien je specifieke wensen hebt, dan horen wij dat graag via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl.

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een ophaallocatie?

    Ja, het is mogelijk om jouw bestelling bij een ophaallocatie af te halen. Geef in jouw winkelmandje aan dat je jouw bestelling wilt ophalen bij een UPS-ophaallocatie.

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij Raca Group B.V.?

    Ja, het is mogelijk om jouw bestelling bij onze afhaallocatie in Hillegom op te halen. Je bent welkom om jouw bestelling af te halen aan de Arnoudstraat 22, 2182 DZ, te Hillegom.

  • Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

    Om jouw bestelling dezelfde dag nog te kunnen ontvangen, dien je contact met ons op te nemen via info@raca.nl, onze chatfunctie of bellen naar (+31) (0)252-227070. Dan kunnen we de opties met je bespreken. In de meeste gevallen wordt er een koerier ingeschakeld.

  • Ontvang ik een track and trace?

    Wanneer jouw bestelling verzonden is, ontvang je van ons een e-mail met een track and trace-nummer van UPS. Je kunt op de UPS-website zien wanneer jouw bestelling geleverd gaat worden. Ben je niet aanwezig op het tijdstip van aflevering? UPS zal een notitie achterlaten en de volgende werkdag weer bij je langskomen.

    Heb je een verkeerd pakketje ontvangen of mis je een pakket? Neem contact met ons op en wij zullen het probleem zo snel mogelijk verhelpen.

  • Wat zijn de levertijden?

    Indien je voor 16:00 uur een bestelling plaatst en afrekent met iDEAL, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden (indien voorradig). Palletzendingen die vóór 13:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verstuurd, mits op voorraad. In alle overige gevallen zullen wij jou op de hoogte houden van de status van jouw bestelling. UPS bezorgt de pakketten van maandag tot vrijdag binnen kantooruren. Als je een eigen vervoerder wilt inschakelen of wilt afhalen, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

  • Kan ik mijn bestelling ook naar een ander afleveradres laten bezorgen?

    Jouw bestelling laten bezorgen op een andere afleveradres dan jouw adres? Geen probleem. Je kunt het afleveradres tijdens het bestelproces aanpassen. Heb je een account bij ons? Wanneer je ingelogd bent kan je meerdere afleveradressen aanmaken en tijdens het bestelproces het juiste adres kiezen. Het is niet mogelijk om bestellingen naar een postbus te versturen. De verzendkosten naar een adres in België worden altijd berekend op basis van het gewicht van de bestelling.

  • Vanaf welk orderbedrag wordt mijn bestelling gratis geleverd?

    Wij versturen bestellingen met een orderwaarde boven de €350,- (excl. BTW) gratis naar 1 adres in Nederland. Onder de €350,- (excl. BTW) berekenen wij €12,50 naar 1 adres in Nederland. De verzendkosten naar een adres in België worden altijd berekend op basis van het gewicht van de bestelling.

Bezorgproblemen

  • Ik ben niet tevreden over de bezorger. Bij wie kan ik nu terecht?

    Je kan hiervoor contact opnemen met onze medewerkers via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. We luisteren graag naar jouw verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

  • Wat als mijn bezorging vertraagd is?

    We gaan er alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen, zodat de bezorger de bestelling bij je kan bezorgen. Houd de Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

  • Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

    Je kan hiervoor contact opnemen met onze medewerkers via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. We luisteren graag naar jouw verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

  • Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

    Je kan hiervoor contact opnemen met onze medewerkers via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. We gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

  • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet aanwezig ben op de locatie?

    Wanneer je niet aanwezig bent op de bezorglocatie, wordt er nog 2 keer een poging gedaan om de bestelling bij je af te leveren. Na deze 2 pogingen wordt het pakket terug naar ons, Raca Group B.V., gestuurd.