Klant worden
Voor elke technische professional een passend, compleet aanbod
Wij weten als geen ander jouw wensen te vertalen in een sterk en dynamisch assortiment. Door dit te combineren met een klantvriendelijke, persoonlijke benadering zijn wij al jarenlang een gewaardeerde handelspartner.
Bij Raca Group B.V. kan je gemakkelijk online, telefonisch, per fax of e-mail jouw bestelling plaatsen. Als je nog geen klant bij ons bent, kan je jezelf online registreren als nieuwe klant. Ben je al klant bij ons en heb je een account, dan kan je direct online jouw bestelling plaatsen, een herhaalorder plaatsen of wijzigingen aanbrengen in jouw gegevens. Voor wederverkoop condities, messcherpe offertes, grotere aantallen of bijvoorbeeld jouw eigen logo op onze producten kan je contact opnemen met onze verkoopafdeling.
Hoe werkt het?
Ben je een (nieuwe) Nederlandse klant? Dan vragen wij jou om een account aan te maken op www.raca.nl. Ben je een (nieuwe) Belgische klant? Dan vragen wij jou om een account aan te maken op www.raca.be.
Wanneer je jezelf registreert voor een online account en je bent al klant bij ons, zullen jouw betalingscondities en prijsafspraken binnen 1 werkdag geactiveerd worden. Je wordt hierover geïnformeerd per e-mail.
Wanneer je nog geen klant bij ons bent en online registreert, kan je direct online jouw bestelling plaatsen. Voor betalingscondities, offertes en prijsafspraken kan je contact opnemen met onze verkoop. Offertes kunnen ook direct bij een product aangevraagd worden op de website.
Offertes en kortingen
Als je als wederverkoper of zakelijke klant een speciale offerte wilt ontvangen, neem dan contact op via ons team info@raca.nl, onze chatfunctie of bel naar (+31) (0)252-227070.. Offertes kunnen ook direct bij een product aangevraagd worden op de website.
Betalingsmethodes
In sommige gevallen kan je direct op rekening geleverd krijgen. Dit wordt aan de hand van verschillende factoren bepaald. Je kan er ook voor kiezen om jouw bestelling direct via iDEAL, per overschrijving of creditcard te betalen.
Klachten en retouren
Uiteraard vinden wij het spijtig als je klachten hebt. Je kan dit aan ons laten weten via de e-mail of telefonisch. Wij zorgen voor een geschikte oplossing, zodat wij jou alsnog tevreden stellen en wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.
Als je een product naar RACA wilt retourneren, kan je dit ons per e-mail of telefonisch laten weten. Je zult van ons een RMA formulier met RACA support ID ontvangen. Voeg het compleet ingevulde RMA formulier bij het product dat je aan ons kantoor retour stuurt. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Voor de volledige condities kan je terecht op onze pagina klachten en retouren of stuur een e-mail info@raca.nl voor een persoonlijk advies.
Opgelet: Indien het RMA formulier niet volledig door jou is ingevuld kan dit tot vertraging leiden.
Algemene voorwaarden
Op alle overeenkomsten tussen jou en Raca Group B.V. zijn de Metaalunie Voorwaarden van toepassing, zie algemene Voorwaarden Raca Group B.V..
Algemene voorwaarden zijn uitgegeven door Koninklijke Metaalunie (ondernemersorganisatie voor het midden- en kleinbedrijf in de metaal) aangeduid als METAALUNIEVOORWAARDEN, gedeponeerd ter griffie van de rechtbank Rotterdam op 1 januari 2019. Uitgave van Koninklijke Metaalunie, Postbus 2600, 3430 GA Nieuwegein. © Koninklijke Metaalunie
Bij overeenkomsten ten aanzien van de verkoop van verlichting zijn aanvullende voorwaarden van toepassing, zie aanvullende voorwaarden verlichting Raca Group B.V..